Επιστημονικό Προσωπικό

Γνωρίστε τα στελέχη του ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

Εξειδικευμένο Κέντρο Θεραπείας | Διάγνωση & Αντιμετώπιση Δυσκολιών Μάθησης, Λόγου, Συμπεριφοράς Παιδιών, Εφήβων & Ενηλίκων | Λογοθεραπεία, Εργοθεραπεία, Ψυχολογική Στήριξη, Δημιουργική Απασχόληση, Συμβουλευτική Γονέων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη
Η Μαγδαληνή Πατσιούλη, είναι πτυχιούχος λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηπείρου, τμήμα λογοθεραπείας. Έχει εξειδικευτεί στις μεθόδους TEACHPECS και MAKATON οι οποίες αποτελούν βασικές προσεγγίσεις των παιδιών με ΔΑΔ. Επιπρόσθετα έχει εξειδικευτεί στην παιδιατρική νευροαποκατάσταση όπως και έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια δυσφαγίας, δυσπραξίας. Έχει ολοκληρώσει το σύστημα γραφής τυφλών Braille. Έχει πιστοποιήσεις στη χρήση πολλών αξιολογητικών εργαλείων τόσο σε επίπεδο αξιολόγησης αναπτυξιακών διαταραχών όσο και σε ειδικών μαθησιακών δυσκολιών. Η επαγγελματική της εμπειρία περιλαμβάνει εργασία στην ΕΛΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης για 2,5 χρόνια ως λογοθεραπεύτρια του χώρου, υπεύθυνη προγράμματος λογοθεραπείας στο σωματείο «Η ΖΩΗ». Έχει συνεργαστεί με ιδιωτικές κλινικές έχοντας αναπτύξει μεγάλη εμπειρία σε θεραπευτική παρέμβαση σε ενήλικο πληθυσμό, καθώς και με πολλούς παιδικούς σταθμούς αξιολογώντας τα παιδιά με στόχο την έγκαιρη διάγνωση δυσκολιών. Ερευνητικά συμμετείχε σε στάθμιση ξένων εργαλείων αξιολόγησης της ομιλίας και κατανόησης της γλώσσας παιδιών στα ελληνικά δεδομένα. Προκειμένου να ενημερώνεται συνεχώς για τις τελευταίες εξελίξεις τόσο στον τομέα της λογοθεραπείας όσο και των άλλων επιστημών που σχετίζονται άμεσα με τη λογοθεραπεία παρακολουθεί σεμινάρια και συνέδρια.


Η Ωραιοζήλη Τσαβδαρίδη είναι παιδιατρική εργοθεραπεύτρια, απόφοιτος της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας του ΤΕΙ Αθηνών. Κατά την διάρκεια της φοίτησής της πραγματοποίησε στο πλαίσιο της εκπαίδευσής της κλινική και πρακτική άσκηση στην Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών – Πόρτα Ανοιχτή, στο Αιγινήτειο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο, στην Εταιρία Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Παίδων (ΕΛΕΠΑΠ) Αθήνας και στο Ιατροπαιδαγωγικό Τμήμα Αγίων Αναργύρων. Από το 2013 έχει εργαστεί σε κέντρα ειδικών θεραπειών και σε εξειδικευμένες δομές πρώιμης παρέμβασης με αρμοδιότητες την αξιολόγηση και την παρέμβαση σε παιδιά με αυτισμό, μαθησιακές δυσκολίες, κινητικές αναπηρίες και σύνδρομα. Έχει παρακολουθήσει ημερίδες και σεμινάρια που αφορούν στην εκπαίδευση ατόμων με αυτισμό, την αισθητηριακή ολοκλήρωση (SI), το παιχνίδι (μέθοδος Floortime),τις μαθησιακές δυσκολίες και τρόπους αντιμετώπισής τους καθώς και το ΑΒΑ.


Ο Αθανάσιος Κοτσώνης, είναι απόφοιτος της σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Αθηνών, τμήμα εργοθεραπείας. Έχει κάνει την κλινική του άσκηση στο Εργαστήρι Ειδικής Αγωγής «Μαργαρίτα» και την πρακτική άσκηση στο ΚΑΤ και στο Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης (πρώην Ε.Ι.Ι.Α.). Έχει παρακολουθήσει την αξιολόγηση και παρέμβαση στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, όπως και πληθώρα σεμιναρίων και συνεδριών όπως η Διαδραστική Αλληλεπίδραση (Intensive Interaction) και το πρόσφατο «Προηγμένη Παρέμβαση για την Ιδεαστική Πράξη και Κλινική Αξιολόγηση και Παρέμβαση της Πραξίας».


Η Θεοδώρα Στρίκου, είναι λογοθεραπεύτρια SI, απόφοιτη του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηπείρου. Τα τελευταία χρόνια έχει εργαστεί ως λογοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά κέντρα της Θεσσαλονίκης. Ως φοιτήτρια συμμετείχε σε διάφορα προγράμματα και ημερίδες που αφορούσαν τη δυσλεξία, τις μαθησιακές δυσκολίες τον αυτισμό κ.α. Έχει εξειδικευτεί σε μεθόδους θεραπείας μέσω πιστοποιημένων σεμιναρίων, όπως: Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, PECSTEACHSOCIALSTORIES και τεχνικές ανίχνευσης ακουστικής επεξεργασίας. Όπως και στο παρελθόν έτσι και τώρα συνεχίζει να παρακολουθεί σεμινάρια και συνέδρια προκειμένου να ενημερώνεται συνεχώς για τις τελευταίες εξελίξεις τόσο στον τομέα της λογοθεραπείας όσο και των άλλων επιστημών που σχετίζονται άμεσα με τη λογοθεραπεία.


Η Ακριβή Δελή, είναι απόφοιτος του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηπείρου, τμήμα λογοθεραπείας. Έχει εξειδικευτεί στο πρόγραμμα Lindcombe, το οποίο απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους με τραυλισμό και έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και ημερίδων μεταξύ αυτών «Δυσφαγία και διαταραχές κατάποσης», «Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση διδακτικές και παιδαγωγικές μέθοδοι προσεγγίσεις», «Ειδική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, εκπαιδευτική πραγματικότητα και προοπτικές» κ.α. Έχει πραγματοποιήσει ομιλίες με θέμα «Διαχείριση μαθησιακών δυσκολιών» και «Σχολική ετοιμότητα – φωνολογική ενημερότητα και πρώιμη ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών».


Η Παναγιώτα Ρόιδου, είναι απόφοιτη του τμήματος ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών με ειδίκευση στην «Ψυχολογία Παιδιών και Εφήβων» από το αγγλόφωνο Πανεπιστήμιο Leiden της Ολλανδίας. Στη συνέχεια ειδικεύθηκε στη Γνωστική Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία παιδιών και ενηλίκων στην Ελληνική Εταιρία Έρευνας της Συμπεριφοράς. Έχει μετεκπαιδευτεί στο θεραπευτικό πρόγραμμα ΕΑΣ- Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ABAApplied BehaviorAnalysis), μέθοδος που βασίζεται στη δομημένη διδασκαλία ατόμων με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Από το 2009 δραστηριοποιείται επαγγελματικά ως ψυχολόγος- παιδοψυχολόγος στο ιδιωτικό τομέα ενώ παράλληλα διδάσκει μαθήματα ψυχολογίας και ειδικής αγωγής σε δημόσιο και ιδιωτικό κέντρο μεταλυκειακής εκπαίδευσης.


Η Αγγέλα Καραμιχάλη, είναι πτυχιούχος της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδόνιας. Παρακολούθησε το πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων μεταξύ αυτών "Συναισθηματική αγωγή", "Special EducationRehabilitationand Arts", "Το αυτιστικό παιδί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Αναγνώριση Συμπτωμάτων και τεχνικές σταδιακής ένταξης στην τάξη" και μαθήματα με θέμα "Εκπαίδευση παιδιών με προβλήματα όρασης: Διδασκαλία της μεθόδου Braille". Επαγγελματικά έχει εργαστεί σε διάφορα ιδιωτικά κέντρα της Θεσσαλονίκης.  


Η Ειρήνη Σίμου, είναι λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηπείρου. Έχει πραγματοποιήσει την κλινική της άσκηση στο κέντρο Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης (Φ.Ι.Α), του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων, όπου παρακολούθησε περιστατικά ενηλίκων, με νευρολογικές διαταραχές. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια δυσφαγίας, όπως "Διαταραχές σίτισης και κατάποσης σε παιδιατρικό πληθυσμό – μια αισθητικοκινητική προσέγγιση", "Αξιολόγηση και Θεραπεία διαταραχών σίτισης και κατάποσης, στον παιδιατρικό πληθυσμό – μια κλινική προσέγγιση", "Dysphagia: Beyond the typical Clinical Assessment".


Η Μαρίνα Σταθοπούλου είναι απόφοιτος των Εκπαιδευτηρίων Δούκα και έπειτα πτυχιούχος Λογοθεραπεύτρια από το Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου. Έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους MAKATON, TEACCH, παιχνίδι SSIP και Video Modeling ενώ έχει λάβει μετεκπαίδευση στην αξιολόγηση και αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών από το ΔΙ.ΚΕ.ΨΥ. Παράλληλα έχει παρακολουθήσει σχετικά σεμινάρια για την αξιολόγηση και την αποκατάσταση διαφόρων περιστατικών όπως παιδιά με ΔΑΔ, ΔΕΠΥ, φωνολογικές και αρθρωτικές διατραχές, ειδική γλωσσική διατραχή καθώς και ενήλικες με αφασία ή δυσπραξία. Η επαγγελματική της εμπειρία περιλαμβάνει εργασία στο "Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Ενηλίκων" (Ι.Ψ.Υ.Π.Ε), στον παιδικό σταθμό "Οι Φίλοι του Παιδιού", στο Κέντρο Ημέρας ¨ΒΑΒΕΛ¨ ενώ και εθελοντικά στο κέντρο ¨Λογοψυχοπαιγνιοθεραπεία¨ και στο νοσκομείο "ΚΑΤ".


Η Ελευθερία Τσώνη είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα τελευταία 10 χρόνια εργάζεται σε ιδιωτικά φροντιστήρια και σε εξειδεικευμένα κέντρα για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.